2012-04-24

Inspiration

ALLMÄNT
1. Vad heter du? Sandra
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? När jag var liten ville jag hellre heta Alexandra.
3. Vilka annat namn tänkte dina föräldrar ge dig? Natalie, vilket inte känns som jag.
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion
5. Vilken årgång är du? 89
6. Vart bor du? Tingvalla/Strömsund/Jämtland
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 6-7 gånger kanske?
9. Vart skulle du vilja bo? Nära havet.
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Klokare och förhoppningsvis mer självsäker. Mer traditionellt svar; en riktigt bra familjeterapeut/kurator.


UTSEENDE
1. Hur lång är du? 176 enligt mitt pass.
2. Hårfärg? Färgar oftast mellan rött och brunt.
3. Ögonfärg? Blå
4. Mest nöjd med? Kroppsligt? Själsligt? Politiskt? Med mig själv?
5. Minst nöjd med? Kroppsligt? Själsligt? Politiskt? Med mig själv?
6. Skostorlek? 41
7. Glasögon? Har ett par jag ska använda vid datorn, händer 1 gång av 1000.
8. Har du några piercingar/tatueringar? Har piercing i naveln, tungan och överläppen. Hade en i ena bröstvårtan förut men den är urtagen. Jag har 5 tatueringar.


FAVORITER
1. Filmer? Chocolat, Moulin Rouge.
2. Låtar? Varierar, just nu lyssnar jag mycket på Whatever Turns You On - Daniel Norgren.
3. Årstider? Vårvintern och hösten.
4. Mat/dryck? Kött, sallad och mammas sås. Till det ska det vara en fin riesling eller mormors källvatten.
5. Djur? Katt
6. Färg? Lila och grått.
7. Parfym? Alyssa Ashley's vaniljparfym.
8. Tv-program? True Blood, L Word, Bones.
9. Ämne i skolan? Engelska, samhälle och grekiska på gymnasiet.
10. Sysselsättning? Läsa, vilket jag gör alldeles för sällan.


KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka.
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta låga skinnstövlar.
3. Favoritfärg på kläder? Svart, vitt och turkost.
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Skulle vilja ha ett par fina jeansshorts.
6. Favoritaffärer? Cubus, Gina Tricot.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Varierar.
8. Favoritmärke?


BLANDAT
1. Vad heter din morfar? John Emil Hoff.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Nycklar, tändare.
b) väska eller liknande just nu? Diverse papper, läppsyl och några enkronor.
3. Vad är du beroende av? Socker.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Nån rosa med lite glans i.
6. Vad tror du på? Är fortfarande obestämd.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen, döpt och konfirmerad.
8. Vad köpte du senast? Matlagningsgrädde.
9. Har du nåt husdjur? 2 katter.
10. Var bor du? I en tvåa på Tingvalla.



Första halvan av en lista går alltid fort att skriva, det är lite kul liksom. Sen blir man less.. Men ni som orkat läsa ända hit, cudos! Trevlig kväll på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar