2012-05-11

And now that death will grow my jasmine

Idag var min sista dag på praktiken, det känns som att tiden bara runnit iväg! Det har varit fullt upp med många nya intryck och många nya människor. Det har varit underbart roligt och givande. Turligt nog så ska jag få stanna en månad till som ungdomsjobbare, känns skönt! 


Den enda nackdelen är att jag blir så slut, men det är väl så att bli vuxen och arbeta, haha! Jag tror mycket sitter i att man ska hålla så mycket i huvudet, man får fundera en hel del också för hur man ska kunna hjälpa på bästa sätt. Det är onekligen ett stort ansvar att bära när man som professionell ska försöka hjälpa människor. Trots detta, känner jag verkligen att det här är rätt. Jag vill ut och jobba NU - inte om ett halvår. 


Helgen blir nog lugn, som de flesta på senaste tiden. Känner att jag försummat ganska många av mina vänner, men orken har liksom inte funnits. Det har varit några få som man umgåtts med bara, de som orkar med en fast man är trött, virrig och bitchig. Ska dock försöka anstränga mig lite mer framöver, när det lugnar ner sig lite. Det är bara att krypa till korset och hoppas att de kan ha överseende med mina många brister. 


Nu ska jag mysa med mina älsklingar. Hoppas ni får en trevlig helg!


Vega

Saga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar