2012-03-14

Stabbing the drama

Idag blev en dålig dag.Det har egentligen inte hänt något hemskt eller extra jobbigt. Jag blev bara extremt arg och less på min livssituation, hemska människor och förhållanden. Något brast.

Jag hade lust att sparka världen i skrevet, skita i allt ansvar, alla plikter och alla människor. Jag ville supa, knulla och slåss - helst alla tre samtidigt! Jag ville dänga alla som sårat mig, folk som är puckade, speciellt folk som är så puckade att de inte ens fattar det själva. Jag ville dänga statsministern, hela det byråkratiska systemet. Jag ville dänga Bush, alla terrorister, onda människor och allt rackarpack som flyter omkring. Jag ville dänga alla hjälplösa människor, som inte klarar ett enda dugg - för att de är blåsta, lata, inavlade och odugliga. Jag ville dänga alla bittra människor som suger musten ur mig och hela deras omgivning. Jag ville dänga alla inskränkta människor här i världen som dömer, sårar och skadar andra människor. Jag ville dänga allt, alla.

Jag hade kunnat göra något destruktivt, lättsamt och egentligen ganska fegt. Det är vad jag oftast gör. Idag valde jag att använda min ilska till något mer konstruktivt - jag tränade av mig ilskan. Det var så jävla skönt att få kramp i musklerna, känna hjärtat pumpa och adrenalinet rinna till. Jag är lugn nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar