2013-07-07

En liten lista

ALLMÄNT
1. Vad heter du? Sandra Doberck
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Nu är jag nöjd med mitt namn, men när jag var liten hägrade Alexandra (smeknamn Alex). Funderar dock på att lägga till Hoff för att hedra mormor och morfar.
3. Vilka annat namn tänkte dina föräldrar ge dig? Natalie.
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion samt Orm
5. Vilken årgång är du? 89
6. Vart bor du? Kalix
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? En 6-7 gånger kanske?
9. Vart skulle du vilja bo? Nära havet.
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag vet faktiskt inte.. men jag vill vara jävligt bra på det jag gör.


UTSEENDE
1. Hur lång är du? 176 enligt mitt pass.
2. Hårfärg? Färgar oftast mellan rött och brunt. Just nu någon knepig blond/ljusröd/råttfärgad nyans i jakt på min naturliga hårfärg.
3. Ögonfärg? Blå
4. Mest nöjd med? Mina tattoos, förutom den jag gjorde när jag var typ 15-16.
5. Minst nöjd med? Magen. And also mitt enda(!) skäggstrå som växer på mitt brännmärke på dubbelhakan.
6. Skostorlek? 41
7. Glasögon? Har ett par jag ska använda vid datorn, händer 1 gång av 1000.
8. Har du några piercingar/tatueringar? Har piercing i naveln, tungan och överläppen. Hade en i ena bröstvårtan förut men den är urtagen. Jag har 6 tatueringar, men planerar för fler.


FAVORITER
1. Filmer? Chocolat, Moulin Rouge.
2. Låtar? Sex - The 1975, Eyes on fire - Blue Foundation, I love it - Icona Pop.
3. Årstider? Vårvintern och hösten.
4. Mat/dryck? Kött, sallad och mammas sås. Till det ska det vara en fin riesling eller mormors källvatten.
5. Djur? Katt och uggla.
6. Färg? Lila, vitt och grått.
7. Parfym? Alyssa Ashley's vaniljparfym.
8. Tv-program? True Blood, L Word, Bones.
9. Ämne i skolan? Engelska, samhälle och grekiska på gymnasiet.
10. Sysselsättning? Läsa, vilket jag gör alldeles för sällan.


KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka.
2. Vad använder du just nu för skor? Helvita Nike eller gröna ballerina från Tallin.
3. Favoritfärg på kläder? Grått, vitt och svart.
4. Favoritmaterial på kläder? Ehh, sånt som inte sticks?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Skulle vilja ha ett par fina jeansshorts.
6. Favoritaffärer? HM och Nelly.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Varierar.
8. Favoritmärke?


BLANDAT
1. Vad heter din morfar? John Emil Hoff.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Leg, ICA-kort, kontokort, några guldpengar och hemnycklar.
b) väska eller liknande just nu? Tamponger, hårsnoddar och hårnålar. Alltid redo som en scout!
3. Vad är du beroende av? Snus. Shitloads of snus.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Nån lypsyl för barn med jordgubbssmak.
6. Vad tror du på? Är fortfarande obestämd.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen, döpt och konfirmerad.
8. Vad köpte du senast? Snus.
9. Har du nåt husdjur? 2 katter.
10. Var bor du? I en tvåa i Kalix.



Stal listan från ett gammalt inlägg från 1-2 år tillbaka.. har ändrat typ 5-7 svar. Jag tror jag behöver en make-over!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar